БОЛКИ. БОРБА СРЕЩУ БОЛКИ. ЛЕЧЕНИЕ НА БОЛКИ ОТ РАЗЛИЧЕН ХАРАКТЕР, ПРИЧИНЕНИ ОТ ОСТРИ И ХРОНИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ. БОРБА ПРОТИВ НЕПОДДАТЛИВИ БОЛКИ, С НЕИЗВЕСТЕН ХАРАКТЕР.

Болки във врата, гърба,  кръста и ставите са чести болки, неподдатливи на стандартно лечение, снимка.

Болки и борбата срещу тях.

Болките са симптом, който нарушава качеството на живота на всеки човек. Когато се появи болка от някакъв характер, остра или хронична, хората променят цялото си ежедневие около нея.

Резултатът от болките е липса на сън, отслабване и пълно нарушаване на обичайния жизнен ритъм. Работоспособността се нарушава или спира напълно, мислите се замъгляват и общуването се изкривява. Животът ни се фокусира основно върху болката и желанието да я намалим. Но какво да правим, когато болката не се повлиява от обичайните лекарства?

Медицински център “АКТУ” е модерна клиника, специализирана изключително върху лечение на болки и борбата с тях. В терапията против болки използваме най-нови, съвременни методики и апаратури, повечето от тях - единствени по рода си в Източна Европа и България.

Редица болки, болести и травми се повлияват трудно чрез конвеционалните методи на медицината. Нашите методики дават отлични резултати при т.нар. “неизлечими” болки, неподдаващи се на лечение с практики от общата медицина.

Специализирани сме тясно в лечение и отстраняване на болки от различен характер - невралгични, ревматологични болки, травматични, възпалителни, гинекологични, ото-ларинго-ринологични, болки в гърба, в кръста, в тила, болки в гръбначния стълб и ред други болки, от които страдат масово хората у нас и по света.

Нашите методи за борба с болки.

В борбата с болки, ние използваме най-новите методики и апаратури, създадени буквално вчера. Някои от методите, прилагани от нас, както и техниката ни, са единствените подобни в Източна Европа и Балканския полуостров.

В медицински център “АКТУ” прилагаме методи и техники като самостоятелна или комбинирана терапия в лечението срещу болки, в зависимост от конкретния случай на заболяването и времетраенето на проблема.

Мезотерапията за лечение на болки.

Основният метод на лечение, прилаган срещу борбата с болката е техниката мезотерапия. Силата на мезотерапевтичното лечение против болки е все още без аналог в медицината.

Мезотерапията е лечебен метод, утвърден като Медицинска специалност през 1987 г. Лечебните терапевтици са коктейл от различни медикаменти, според вида на заболяването - хомеопатични средства, витамини, минерали, а при необходимост - противовъзпалителни стредства или антибиотици.

В какво се състои успешността на мезотерапията за лечение на заболявания и в борбата срещу болки?

За разлика от другите методи, клиентът не пие терапевтиците, нито му се поставят чрез мускулна или венозна инжекция. При тези два метода, терапевтъкът минава през стомаха, черния дроб, през кръвта, бъбреци или други органи. Така голяма част от лечебния състав се губи, а вторичните съставки причиняват редица странични ефекти.

Мезотерапия - лечебна процедура, без аналог в медицината за борба с болки, снимка.

Мезотерапията е методика, при която терапевтичния коктейл се инжектира локално в мезодермата със специална тънка игла, дълга едва 4 мм. Поставят се малки дози лекарствени препарати, които проникват в слой, богат на нервни окончания и кръвоносни съдове.

В точно този слой на кожата веществата се разпространяват със изключителна скорост, по метода на дифузията. Лекарствата бързо попадат в капилярите, разнасят се в общото кръвообращение и достигат проблемните органи.

Резултатът от тези прости разлики е смайващ. Лечебният ефект настъпва много бързо, но веществата се разпространяват в мезодермата близо седмица. Дългосрочни антибиотични терапии се заместват с една-две процедури с дългосрочен ефект. Терапевтиците са в минимална безвредна доза, а оказват лечебния си ефект целенасочено и пълноценно.

Не на последно място, важен за клиентът е фактът, че медикаментите избягват пътя на стомаха, бъбреците и черния дроб, а това, заедно с минимализирането на дозите, означава избягване на страничните ефекти и пораженията върху организма.

Мезотерапията е толкова ефективна, че често се възприема от клиентите като истинско чудо. Разбира се, както при всяка терапия, тук също има хора, които не се повлияват от нея. В около един процент от случаите, тя се оказва почти или напълно неефективна, като тази липса на реакция на организма не може да се предвиди предварително.

Мезотерапията се справя с болести, възпаления и болки от различен характер - остри, рецидивиращи или хронични. Тя лекува и болки от сферата на ревматологията, като ревматоиден артрит, остеоартрит (дегенеративен), брахикардии, невралгичен ишиас, синдром на карпалния тунел и др.

Мезотерапията е незаменим метод и в борбата с болки от радикулит, отоци, ишиас, артрит, мигрена, главоболие, невралгия, неврастения, гинекологични болки , спортни травми, пост-травматични и костно-ставни болки, фрактури, навяхване, изкълчване, тендонид, както и с редица други упорити болки с неизвестен произход, неподдаващи се на лечение в стандартната медицинска практика.

Физиотерапията в борбата срещу болки. Лазертерапия със студена светлина, светлинна терапия с инфрачервени лъчи, лечение с медицински кварц и матрично-ритъмна терапия.

Физиотерапията е един от най-мощните инструменти в борбата срещу болки от различен характер, особено приложена паралелно с мезотерапията.

Поради неизвестни причини, физиотерапевтичното лечение се подценява от лекари и клиенти. Парадоксалното е, че в борбата срещу болки и заболявания, често обявени за нелечими от конвеционалната медицина, физиотерапията нерядко стига до пълно излекуване на заболяването или поне до максимално редуциране.

Апарат за  терапия с инфрачервени лъчи, за лечение против болки и заболявания, снимка.

Светлинната терапия с инфрачервени лъчи (LED) е разработена като НАСА технология. Лечебният принцип не е термичен, а фотобиологичен.

Дълбоко проникващата светлина подмладява кожата, облекчава болките и почиства от токсини. Лъчите загряват кожата, разширявайки кръвоносните съдове, като така стимулират кръвообращението и спомагат по-бързото подхранванена тъканите.

Инфрачервената светлинна терапия е незаменима за облекчаване на болки в ставите, болки във врата, болки в гръбначния стълб, остеоартрит, синузит, мускулни болки, наранявания, възпаления, лумбаго, хронични мускулни схващания, навяхвания, разтягания на връзки и натъртване на меки тъкани и др.

Лазертерапията със студена светлина (LLLT) е успешен основен лечебен метод за редица заболявания и болки, като ревматологични, травматологични, ортопедични, скелетно-мускулни, неврологични, гинекологични и пр.

Тя лекува болести и болки, предизвикани от остеортрит, тендовагинит, наранявания, болки в гърба, врата, инфекции, възпаления, невралгия, неврит, плексит, мигрена, цистит, аднексит, простатит и много други.

Лечебното действие на лазера със студена светлина е в усилването на клетъчната биосинтеза, ускоряване на кръвния ток, активиране на процесите на обмяна на веществата, унищожаване причинителите на инфекции и възпаления и спомагането за по-бърза регенерация на тъканите, до окончателно възстановяване.

Медицинска кварцова лампа за лечение на болки, снимка.

Лечението с медицински кварц подсилва устойчивостта на организма към болести, инфекции и мобилизира естествените му защитни сили. Кварцът лекува болките, предизвикани от различни заболявания в сферата на общата медицина - неврология, ортопедия, ревматология и травматология.

Медицинската кварцова лампа е незаменим помощник за лечение на заболявания и болки, причинени ставни болести, възпаления, инфекции, травми, рани, мускулни руптури, фрактури и болки от всякакъв характер.

Медицинският кварц е ефективен също при ишиас, ревматизъм, мускулни схващания, невралгии, синузити, ринити, простудни заболявания, кожни проблеми и редица други заболявания и болки от сферата на общата и спортна медицина.

Медицинският кварцов апарат, показан на снимката по-горе, е различен като принцип на лечение и технология от масово продаваните козметични кварцови лампи за нагревки. Те имат по-различна функция и друг тип лечебно въздействие.

Матрично-ритъмната терапия (MaPuThe™) действа чрез произвеждане на елекровълни, изчислени за трептене, съответстващо на пулсацията на клетките. Тези вълни предизвикват резонанс в болния участък, който усилва лимфатичния поток и отстранява вредните метаболити. Така почистено и обогатено с полезни вещества, мястото на болката постепенно се отпуска, до често пълно редуциране на контракциите.

Матрично-ритъмната терапия (MaPuThe™) е успешен основен лечебен метод за редица заболявания и болки като ревматологични, травматологични, ортопедични, скелетно-мускулни болки, неврологични, гинекологични и пр.

Борба с болки в медицински център АКТУ. Комбинация от терапии.

Прегледът при нас започва с интервю, обсъждане на документи, изследвания и диагностициране. След внимателна преценка, нашите специалисти ще определят лечението, в зависимост от естеството и дълготрайността на болките и проблема.

Лечението срещу болки започва с внимателно обсъждане на случая, снимка.

Обикновено първоначалното ни фокусиране е преди всичко върху болките, които трябва да намалеят, за да възвърнете своя нормален начин на живот.

Паралелно с това се назначава и терапия, отстраняваща източника на проблема. Много често терапията срещу причинителя на болките съвпада с терапията, лекуваща самото заболяване.

Може да ви бъде предложена също самостоятелна или комбинирана терапия с различни методики, за постигане на максимално добър ефект при лечение на заболяването и болката.

Терапевтичните процедури за лечение на болката при нас са неинвазивни, без оперативна намеса или болезнени процедури. Лечебните техники, които ползваме в клиника “АКТУ”, нямат практически странични ефекти.

По-подробна информация за специфичните лечебни процедури, техники за борба с болки и лечение на различни заболявания, можете да прочетете на съответните страници в сайта.

Болки. Борба срещу болки. Лечение на болки от различен характер, причинени от остри и хронични заболявания. Борба против неподдатливи болки, с неизвестен характер. Мезотерапия и физиотерапия за борба с болки. Actu