НАУЧНИ СТАТИИ И ПУБЛИКАЦИИ. АВТОР: Д-Р БОРИСЛАВ КИРЧЕВ.

Д-р Борислав Кирчев.

Доктор Борислав Кирчев е автор на над 20 книги и учебници в областта на гинекологията, проблемите на менопаузата, полово-преносимите заболявания и инфекции.

Д-р Кирчев има издадени редица научни статии и изследвания в областта на медицината, лечението на гинекологични заболявания, на болести от сферата на общата медицина и борбата с болки, както и за приложение на мезотерапия, карбокситерапия, физиотерапия, спортна медицина и травматология, матрично-ритъмна терапия, лазерна терапия, терапия с медицински кварц и др. за лечение на различни заболявания.

Научни статии и публикации.

На тази страница ще бъдат публикувани авторските статии на Д-р Борислав Кирчев по различни теми от сферата на общата и естетична медицина. В момента информацията е в процес на подготовка и оформяне.

Научни статии и публикации. Автор: Д-р Борислав Кирчев.
Научни статии и публикации. Автор: Д-р Борислав Кирчев. Actu