СНИМКИ И ГАЛЕРИЯ. РЕЗУЛТАТИ “ПРЕДИ И СЛЕД” ЛЕЧЕБНИ И ТЕРАПЕВТИЧНИ ПРОЦЕДУРИ.

Снимки и галерия. Преди и след лечебни и терапевтични процедури.

На тази страница ще бъдат публикувани снимки на терапевтични процедури от сферата на общата и естетична медицина, а също така:

• мезотерапия;
  • карбокситерапия
  • “self-regeneration” антиейджинг терапия

В момента информацията е в процес на подготовка и оформяне.

КАРБОКСИТЕРАПИЯ.

Преди карбокситерапията. Цел -  премахване на седалищните гънки, снимка. Вече част от гънката, третирана с карбокситерапия се изличава - снимка. Снимка - третираната вдясно гънка е изчезнала наполовина, в мястото на третиране с карбокситерапия.

На снимките горе може да видите процесът на карбокситерапия и резултатът от нея. Целта на процедурата са четирите седалищни гънки, които трябва да се изгладят с медицинския въглероден двуокис.

На първата снимка ясно се вижда тялото, в момента на стартиране на процедурата, секунди преди нея. Мястото е дезинфекцирано и подготвено за карбокситерапията.

На втората снимка, карбокситерапията вече е започнала. Дясната долна гънка е третирана едва наполовина и вече започва да се изличава.

Третата снимка показва резултатът в двете десни гънки, третирани наполовина. Сравнете с гънките вляво, които не са минали през карбокситерапия. Предстои третиране на останалата част от гънките.

Трета снимка - минути след процедурата.

Снимки и галерия. Резултати преди и след лечебни и терапевтични процедури.
Публикации. Литература - учебници и книги. Статии. Автор - д-р Борислав Кирчев. Actu