СВЕТЛИННА ТЕРАПИЯ С ИНФРАЧЕРВЕНИ ЛЪЧИ. НАГРЕВКИ С ИНФРАЧЕРВЕНА ЛАМПА И ЛЕЧЕНИЕ (LED).

Лампа с инфрачервени лъчи - снимка.

Светлинна терапия с инфрачервени лъчи - информация.

Инфрачервената светлинна терапия също се нарича светлинна терапия, фототерапия, а отскоро и фотодинамична или интензивна пулсова светлинна терапия. Резултатите от нея са в следствие прякото въздействие на светлината, получено от специфични дължини на нейните вълни. Популярността и употребата й нарастват след 1995 година.

Светлоизлъчващите диоди (LED) са НАСА технология. В началото са били използвани предимно за лечение и грижа за кожата, облекчаване на болки и лечение на рани по хора и животни.

Инфрачервените светодиоди позволяват ефективно дълбоко проникване в меките тъкани. С това стартират фотобиологичните лечебни ефекти, които те извършват. Дълбоко проникващата светлина подмладява кожата, облекчава болките и почиства от токсини. Лъчите също загряват кожата, разширявайки кръвоносните съдове и така стимулират кръвообращението.

Нагревки с инфрачервена лампа и лечение на болести.

Инфрачервената светлинна терапия е доказана за облекчаване на болката, намаляване на симптомите и понижаване риска от редица неблагоприятни условия, като лоша циркулация на кръвта, скованост, хронични рани и други мускулно-скелетни наранявания, възстановяване след контузии, изгаряне, хирургични интервенции, травми и др.

Светлинната терапия с инфрачервени лъчи може да се използва за лечение на ставни болки, болки във врата, фибромиалгия, болки в гръбначния стълб, остеоартрит, синузит, мускулни болки, наранявания, възпаления, намаляване на сраствания на съединителната тъкан, синдром на карпалния тунел, язва и др.

Терапията с инфрачервена светлина се прилага след мезотерапия за допълващо лечение при различни проблеми:

• случайно настъпила или хронична мускулна болка, схващане на мускул и става;
  • лумбаго;
  • навяхвания, разтягания на връзки и натъртване на меки тъкани.

След карбокситерапия, ние прилагаме инфрачервените лъчи за по-бързо подхранване на тъканите и отстраняване на отпадъчните вещества.

Процедурата трае от пет до десет минути. Проблемният участък се третира от разстояние до 60 см.

Прилагайки терапии с инфрачервени лъчи, ние допълваме отличните резултати при лечение на болка чрез мезотерапия, както при отстраняване на целулит и мастни депа, чрез карбокситерапия.

Повече информация за физиотерапия и рехабилитация, различните физиотерапевтични процедури и употребата им в общата и естетична медицина, можете да намерите на линковете по-долу.

Светлинна терапия с инфрачервени лъчи - информация. Нагревки с инфрачервена лампа (светлина) и лечение на болести (LED).
Светлинна терапия с инфрачервени лъчи - информация. Нагревки с инфрачервена лампа и лечение на болести. Actu