ЛАЗЕРТЕРАПИЯ. ПРОЦЕДУРИ СЪС СТУДЕН ЛАЗЕР. ЛЕЧЕНИЕ НА ЗАБОЛЯВАНИЯ С ЛАЗЕРНА ТЕРАПИЯ.

Лазертерапията или терапия с лазер със студена светлина (LLLT).

Лазертерапията със студена светлина (нискочестотна лазерна терапия - LLLT), е на път да се превърне в едно от най-важните развития на науката, след откриването на пеницилина.

Лазертерапията със студена светлина е процедура, която използва видимата червена и (или) инфрачервена част на електромагнитния спектър.

Терапията със студен лазер е преминала редица публикувани лабораторни изследвания и е вече доказана в клиничните проучвания като изключително ефективна лечебна процедура.

Лазертерапия със студен лазер и лечение на болести.

Лазер терапията или лазерът със студена светлина (LLLT) има разнообразни показания, при които дава отличен резултат:

• ревматологични заболявания;
  • травматологични заболявания;
  • ортопедични проблеми;
  • неврологични заболявания: невралгия, неврит, плексит, мигрена и др.;
  • проблеми от гинекологично естество: цистит, аднексит, мастопатия, фибромиалгия, болезнена менструация, вторично безплодие, простатит, импотентност и др.

Лазертерапията е успешен основен лечебен метод в редица заболявания като остеоартрит, тендовагинит, наранявания, болки в гърба, врата, рани, венозни язви, възпаления, херпеси, косопад, алопеция, инфекциозни заболявания и редица други болести.

В травматологията, лазертерапията спомага за заздравяване на тъкани, спомага за изличаването на белези и изгаряния, намалява отоците, мускулните болки, синините, понижава болката и спомага за по-нататъшно бързо оздравяване на органите.

Лазер терапията се справя отлично и с редица заболявания, които не се поддават на медикаментозно лечение и други конвенционални медицински процедури - възпаления, болки от различно естество, включително дава чудесни резултати при безплодие (стерилитет).

Ние прилагаме лазер със студена светлина като физиотерапевтична и рехабилитационна процедура, когато открием възпалителен процес в общата и спортна медицина, след мезотерапия и при болки, свързани с артроза, артрит и др.

Благоприятното въздействие на лазерната терапия.

Благоприятното въздействие на лазерната терапия се проявява чрез:

• стимулиране на мускулатурата – усилване на клетъчната биосинтеза;
  • ускоряване на кръвния ток;
  • активиране процесите на обмяна;
  • по-бързо и окончателно възстановяване.

Въпреки че употребяваме израза - “нагревки” с лазер, лазертерапията със студена светлина не е топлинна обработка. Ефектът върху организма всъщност е фотохимичен. Една от основните дейности на терапията е митохондриалното производство на АТР, следователно би могла да повлияе на еукариотните клетки в тялото.

Лазер терапията със студен лазер намалява драстично скелетно-мускулните болки и възпаления и регенерира тъканта, към която е насочен лазера. Тя повлиява регенериращо, противовъзпалително и оздравяващо действие дори на част от невроните в човешкия организъм.

В нашата клиника, лазерната терапия се прилага като самостоятелна рехабилитационна терапия (лечение) или като процедура, допълваща лечението на гинекологични заболявания, лечение с мезотерапия и др.

Повече информация за физиотерапия и рехабилитация, различните физиотерапевтични процедури и употребата им в общата и естетична медицина, можете да намерите на линковете по-долу.

Лазертерапията или терапия с лазер със студена светлина (LLLT).
Лазертерапията или терапия с лазер със студена светлина (LLLT). Actu