ИЗДАНИЯ, ЛИТЕРАТУРА, УЧЕБНИЦИ И КНИГИ. АВТОР - Д-Р БОРИСЛАВ КИРЧЕВ.

Д-р Борислав Кирчев.

Доктор Борислав Кирчев е автор на редица книги и учебници и книги в областта на гинекологията, проблемите на менопаузата, полово-преносимите заболявания и инфекции, на различни езици.

Д-р Б. Кирчев - издания на български език:

Автори: Проф. Б. Блан, Д-р Борислав Кирчев

“Акушерство и гинекология” - книга първа.

Учебно ръководство, предназначено за общопрактикуващи лекари, начинаещи акушер-гинеколози и студенти по медицина.

“Акушерство и гинекология” - книга първа - снимка. Д-р Б. Кирчев, Проф. Б. Блан

Автори: Проф. Б. Блан, Д-р Борислав Кирчев

“Менопауза”

Книга за жени, интересуващи се от информация, свързана с периода на менупаузата. Целта на авторите е да помогнат на представителките на нежния пол да преодолеят страха от неизвесностите, приемайки спокойно настъпващите в тях промени по пътя на живота.

Менопауза. Д-р Б. Кирчев, Проф. Б. Блан -  снимка

Автори: Проф. Жорж Шар, Д-р Борислав Кирчев

“Кратък речник на менопаузата”

Менопаузата не е заболяване, а състояние, естествен етап от живота на всяка жена. Книгата е чудесно ръководство за обогатяване на общата култура за менопаузата и редица женски въпроси. Практичното поднасяне на текста е в кратка, речникова форма. С подобен речник в ръка, жените могат да бъдат улеснени в общуването с други жени, както и със своите лекари.

Кратък речник на менопаузата. Д-р Б. Кирчев, Проф. Ж. Шар - снимка

Автори: Проф. Жорж Шар, Д-р Борислав Кирчев

“Любов без риск”

В предлаганата книга авторите разглеждат наболелите въпроси, свързани с полово преносимите инфекции. Едно изключително полезно четиво за подрастващите и хората в полово активна възраст, които ще получат на достъпен език отговори на всички въпроси, свързани с тези инфекции и начините да се предпазят от тях.

Любов без риск - снимка. Д-р Б. Кирчев, Проф. Ж. Шар

Автор: Д-р Борислав Кирчев

“Бременност и тютюнопушене”

Тютюнопушенето представлява една от първопричините за преждевременните раждания и изоставане в развитието на плода в майчината утроба. Изключително ценна книга, проследяваща проблемите с тютюнопушенето от юношеска възраст, пасивното тютюнопушене и опасността, която носи никотина на съвременното общество.

Бременност и тютюнопушене - снимка. Д-р Б. Кирчев.

Автор: Д-р Борислав Кирчев

“Красиви без скалпел”

Естетичната медицина съчетава богат опит, актуална информация, съвършена техника и виртуозна сръчност. Този факт е известен и на непосветените. Изкуството на лекаря се състои в съчетаване на индивидуален подход към всеки пациент и избора на подходяща техника.

В книгата на д-р Кирчев се говори как да се постигне красота без скалпел. Скалпелът е граница между желанието за разхубавяване и страха от болката, затова е добре да се избягва, когато е възможно. Как да постигнем ефект на пластична операция без него - вижте алтернативните методи, прилагани от години с успех в естетичната медицина.

Красиви без скалпел - снимка. Д-р Б. Кирчев.

Литература. Учебници и книги. Автор - Доктор Борислав Кирчев. Автор - Доктор Борислав Кирчев. Д-р Кирчев - издания.
Литература. Учебници и книги. Автор - Доктор Борислав Кирчев. Д-р Кирчев - издания. Actu