МЕЗОТЕРАПИЯ И ЛЕЧЕНИЕ НА БОЛКИ. МЕЗОТЕРАПИЯ И БОРБА С ОСТЕОПОРОЗАТА.

Мезотерапия - бъдещето на борбата с болката.

Мезотерапия - лечение на болки и възпаления.

Мезотерапията е изключително успешен метод за справяне с болки от различен характер. Силата на мезотерапевтичното лечение срещу болки все още е без аналог или заместител в медицината.

Методът на мезотерапията е ефикасен при острите болки, независимо от локализацията им, при хроничните болки и при т. нар. рецидивиращи болки, които човек носи например десет или четиридесет години.

Мезотерапията лекува болки и заболявания от сферата на спортната медицина, травматологията и общата медицина. Безпрецедентно е нейното участие за лечение на болки от ставен и костен характер, както и за борбата срещу остеопорозата.

Приложения на мезотерапията за лечение на болки от сферата на общата медицина.

Мезотерапията успешно помага за лечение на всякакви болки от сферата на общата медицина като упорити главоболия, мигрени, невралгия, неврастения, болки след оперативни интервенции, както и всякакви болки, които не се поддават на премахване с медикаменти.

Приложения на мезотерапията в борбата срещу костни и ставни заболявания. Мезотерапията като лечение срещу остеопороза.

Приложението на мезотерапията в болки от костно-ставен характер е незаменимо. Мезотерапията се справя с болки от сферата на ревматологията, като ревматоиден артрит, остеоартрит (дегенеративен), брахикардии, невралгичен ишиас, синдром на карпалния тунел и др.

Мезотерапия - без конкуренция с друга терапия в борбата с костни, ставни болки и лечение на остеопороза.

Изключителен ефект мезотерапията оказва при борбата с остеопорозата. Посредством мезотерапевтична процедура, в организма се вкарват на вещества, които възстановяват структурата на костта.

При лечението на остеопороза, мезотерапията не се конкурира с друга терапия. Чрез мезотерапия се подпомага лечение на остеопорозата посредством инжектиране на коктейл от целенасочени терапевтици като калций, витамин Д, поливитамини и др.

При остеопорозата, в осемдесет процента от случаите, при пациента съществува някаква болка, която трябва да бъде изчистена. Това се прави с помощта на мезотерапията, като едновременно с обезболяващото вещество се инжектират калцитонини – терапевтици, неутрализиращи развитието на остеопорозата и на практика възстановяващи увредените и разредени кости.

Ако ви интересува повече информация за лечение и профилактика на костно-ставни заболявания, можете да разгледате също информационната ни страница за калциевия препарат Остеол+.

По-подробна информация относно мезотерапията и приложението й за лечение на различни заболявания, както и употребата й в естетичната медицина, можете да разгледате на долупосочените линкове.

Мезотерапия - лечение на костни, ставни, хронични, рецидивиращи болки, възпаления и др.
Мезотерапия - лечение на костни, ставни и мускулни болки, възпаления и др. Actu