Мезотерапия - комфорт, здраве и самочувствие.

МЕЗОТЕРАПИЯ - ИНФОРМАЦИЯ И НАЧИН НА ДЕЙСТВИЕ

Мезотерапия в общата и естетична медицина.

Мезотерапията или интрадермалната терапия е уникална терапия за борба с болката, лечение на редица заболявания и подмладяване на организма, тялото и кожата.

Революционеният нехирургичен метод на мезотерапията заема бързо място в общата и естетична медицина. Мезотерапията има бързо въздействие върху организма с траен ефект, поради което поддръжниците й растат, право порпоционално на ефективността й.

Мезотерапията днес е медицина на комфорта, носеща здраве, красота и самочувствие. Освен като изключително ефективно лечение, третиране на болки и възпаления, тя се прилага с огромен успехи и в естетичната медицина.

Днес вече съществува нов термин, дължащ се изцяло на мезотерапевтичната техника - мезо-подмладяване или мезо-естетика. Чрез мезотерапията всяко едно уморено или състарено лице и тяло може да възвърне красотата си, без травмираща хирургична намеса.

Мезотерапия - механизъм на въздействие. Причини за ефикасността на мезотерапията. Предимства.

Мезотерапията се извършва чрез подкожно инжектиране на медикаменти. Манипулацията се провежда локално, като върху проблемната болкова, възпалена или уморена кожа се инжектира малко количество медикаменти, на дълбочина 4 мм., в средния слой.

Ефикасността на мезотерапията идва от няколко фактора. Инжектираните вещества се поставят контролирано в точния участък. Медикаментите са дозирани в малко количество, без излишък за организма. Този метод позволява да се създадат комбинации от витамини, фитопрепарати, минерали, обезболяващи и противовъзпалителни медикаменти, както и антибиотици от специални групи.

Мезотерапия - комфорт, здраве и самочувствие.

Дълбочината на подкожната инжекция не е случайна. В този слой на кожата се извършват интензивни процеси и веществата се разпространяват изключително бързо, което е важно за ефективността на мезотерапията. Целта на интервенцията са артериоли, вени, лимфа и свързаните с тях нервни влакна, които разширяват съдовете.

След мезотерапевтичната инжекция, препаратите влизат в проблемното място и се разпространяват светкавично чрез дифузия. Попаднали вече на капилярно ниво, веществата, поставени чрез мезотерапевтичната процедура се разнасят в общото кръвообръщение. Така те достигат до проблемните органи и тъкани и въздействат върху тях.

Едно от основните предимства на мезотерапията е, че пътят на медикаментите не преминава през черния дроб, стомаха, бъбреците и други важни органи. Това спестява редица проблеми на пациента, позволявайки същевременно ползването на широка гама от медикаменти, без наличие на странични ефекти.

Други предимства на мезотерапевтичната техника са бързината й на действие и минималното използване на дозите. Влизането на лекарството на точното място свежда 10-15 дневно антибиотично лечение до една терапевтична процедура с траен ефект. Така мезотерапията успява да замести дългосрочни и често неефективни агресивни лечения с комфортна и кратка терапия.

За повече информация относно мезотерапия, можете да разгледате долупосочените линкове.

Мезотерапия, история и възникване - начало
Мезотерапия - начин на действие и предимства. Actu