МЕЗОТЕРАПИЯ КАТО ЛЕЧЕНИЕ В ОБЩАТА МЕДИЦИНА. ПРИЛОЖЕНИЕ В СФЕРИТЕ НА ГИНЕКОЛОГИЯ, ДЕРМАТОЛОГИЯ, РЕВМАТОЛОГИЯ, СЪДОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ И ДР.

Мезотерапия в общата медицина - успешно лечение на голям диапазон от болести.

Мезотерапия в общата медицина - лечение, процедури и ефективност.

Лечението с мезотерапия е изключително ефективно при широка област от заболявания в общата медицина.

Лечението чрез мезотерапия се прилага само от лекар-мезотерапевт, който извършва преглед, поставя диагнозата на заболяването и преценява дали мезотерапията ще бъде ефективна във Вашия случай.

Лекарствената смес, инжектирана на пациента, се приготвя от лекаря - специалист в областта на мезотерапията. Съставки на сместта са различни - терапевтици, витамини, фитопрепарати, хомеопатични вещества, минерали, микроелементи и др., в зависимост от конкретното оплакване.

Броят на прилаганите процедури в лечението зависи от заболяването, което лекуваме, от възрастта на пациента и дългосрочността на проблема. Ако проблемът датира от години (хронично заболяване или болка), ефектът от мезотерапията ще се усети след няколко процедури - максимално четири, през 20-30 дневен период.

При оплаквания, датиращи от скоро, проблемите отшумяват още в първите часове след терапията и нови процедури не са необходими.

Болести и диагнози, подходящи за лечение с мезотерапия.

Основните показания за мезотерапия в общата медицина включват лечение на следните болести и диагнози:

• дерматология:екземи, псориазис, циреи, абцеси, херпес, херпес зостер и др.
  • ревматология: остеоартрит, ревматоиден артрит, невралгичен ишиас, брахиалгии, синдром на карпалния тунел и др.
  • съдови заболявания: мигрени, проблеми с кръвоносната система, варикозни рани и др.
  • ото-рино-ларингология: синузит, ринит, отит и др.
  • акушерство и гинекология: дисменорея, нередовна менструация, гинекологични инфекции и възпаления, ендоцервицит, салпингит, бартолинит, ендометриоза, стерилитет (безплодие), аднексит, яйчникова дистрофия и др.
  • травматология: пост-травматични, костно-ставни болести и болки, възпаления, фрактури, навяхване, артропатия, периостеит, стрес-фрактури, хроничен ставен оток, мускулни трампи, раменни дислокации, пателен тендонит и др.
  • други: бронхит, плексит, радикулит, дископатия, дискова херния, невралгия, неврастения, лумбаго, простатит, артрит, гонартроза, коксартроза, ишиас, остеопорозни болки, уро-генитални заболявания, дискова херния, фибромиалгия, тендинит, цистит, депресии, стрес и др.

Никога не се работи с кортизонови препарати, тъй като те образуват некрози.

Внимание! В нашата клиника използваме игли и спринцовки само за еднократна употреба.

Мезотерапия в общата медицина и съчетаването й с други методики.

Освен мезотерапия, за допълнителна ефективност, лечението на различни болести и състояния може да бъде съчетано с прилагане на физиотерапевтични процедури - лазертерапия, нагревки с инфрачервена светлина, лечение и облъчване с медицински кварц, както и матрично-ритъмна терапия.

По-подробна информация относно мезотерапията и приложението й за лечение на различни заболявания, както и употребата й в естетичната медицина, можете да разгледате на долупосочените линкове.

Мезотерапия - лечение на костни, ставни и мускулни травми, фрактури и др.
Мезотерапия в общата медицина - лечение, процедури и ефективност. Болести и диагнози, подходящи за лечение с мезотерапия. Приложение в сферите на гинекология, дерматология, ревматология, съдови заболявания и др. Actu