Мезотерапия - бързо и безболезнено справяне с проблема.

МЕЗОТЕРАПИЯ. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОЦЕДУРАТА.

Как протича самата процедура с мезотерапия.

Мезотерапията е техника, която се прилага амбулаторно.

Отначало провеждаме беседа с пациента относно заболяването му и преглеждаме внимателно документацията за историята на болестта (анамнеза, изследвания, снимки). Информираме се подробно за състоянието му – цялостно и конкретно, за протичането на заболяването му към момента и оплакванията от болка.

Вторият етап включва прилагането на самата процедура. В спринцовка смесваме медикаментите и другите вещества, в зависимост от конкретния случай и ги инжектираме чрез няколко убождания с много малка и фина игла (дължина от 4 до 13 мм.) подкожно.

Процедурата трае от 15 до 25-30 минути. Някои пациенти съобщават, че не усещат никаква болка от убожданията, други оприличават една съвсем незначителна болка с “ощипване от мравка”. Принципно процедурата се приема за безболезнена.

Видове мезотерапевтична интервенция, в зависимост от дългосрочността на проблема.

Съществуват два начина за въвеждане на “коктейлите” в мезодермата:

• когато болката (състоянието) е хронична, т.е. датира от редица години, използваме класическия метод на инжектиране: мануално, с цел постигане на по-голяма инжекционна дълбочина;
  • когато болката датира от неотдавна и не е свързана с конкретно дългогодишно заболяване, използваме съвременен уред, наречен “мезопистолет” (формата му наподобява тази, на пистолет), към който се монтира спринцовката с коктейла и иглата. Тук инжектирането се програмира предварително по количество и скорост на убождане.

В зависимост от случая и тежестта на проблема, накрая можем да добавим и физиотерапия. Прилагаме я с два вида специални лампи – медицинска кварцова лампа и лампа с инфрачервени лъчи (виж “Физиотерапия и рехабилитация в общата и естетична медицина”).

След процедурата не е необходим възстановителен период и пациентът може спокойно да си тръгне от клиниката.

Мезотерапевтичната процедура отнема малко време и е на практика безболезнена.

Брой на процедурите в мезотерапията.

Често задаван към нас въпрос е - колко мезотерапевтични процедури са необходими за да се постигне желания резултат.

Броят на процедурите в мезотерапията е общо четири. Но до четвърта процедура се прибягва много рядко, тъй като нашите пациенти започват да чувстват облекчение още след първата или втората процедури.

Броят на необходимите мезотерапевтичните процедури зависи от редица фактори. Под внимание се взема възрастта на клиента, вида на заболяването и силата на болката.

Влияние върху количеството процедури мезотерапия оказват също времето, от което датира проблема (възрастта на заболяването), както и индивидуална рецептивност на пациента към терапията.

За съжаление, в около един процент от случаите, мезотерапията се оказва почти или напълно неефективна, като тази липса на реакция на организма не може да се предвиди предварително.

Мезотерапевтичен пистолет - снимка.

В какво се състои ефективността на мезотерапията като лечение?

Доказано е, че когато медикаментите се инжектират локално, в самия проблемен участък от тялото, те проникват в тъканите в дълбочина и атакуват пряко болката в продължение на седмица, за разлика от пероралния им прием или интравенозно инжектиране.

Освен това в “коктейла” се съдържат едновременно различни вещества, всяко от които оказва своето благоприятно въздействие, паралелно с останалите.

Внимание! В нашата клиника използваме игли и спринцовки само за еднократна употреба.

Повече информация за мезотерапия, можете да намерите в долупосочените линкове.

Мезотерапия - приложение. Лечение и подмладяване.
Мезотерапия - описание на процедурата. Actu