МЕЗОТЕРАПИЯ - ПРЕПОРЪКИ. ПРОТИВОПОКАЗАНИЯ И СТРАНИЧНИ ЕФЕКТИ.

Мезотерапия е безболезнена процедура, иглата е само 4 мм.

Съвети преди и след процедура с мезотерапия.

Препоръчително е да знаете какво не е подходящо преди мезотерапевтична процедура:

• 24 часа преди процедурата пациентите не трябва да вземат аспирин и други съдоразширяващи медикаменти;
  • употребата на алкохол 24 часа преди мезотерапия е изключително неподходяща и може да доведе до различни нежелани последици;
  • при провеждане на лечение със съдоразширяващи препарати, необходимо е да се съобщи на лекаря преди процедурата;
  • уведомете лекаря, ако имате лекарствени или каквито и да е алергии от общ характер
  • най-добър ефект от мезотерапията се постига, ако пациентът се яви за процедура в момент наактивиране на болката.

Противопоказания за прилагане на мезотерапия.

Хора, страдащи от следните състояния и заболявания не са подходящи за лечение с мезотерапия:

• клиенти, проявяващи патологичен страх от инжекции;
  • пациенти с доказана алергия към някоя от съставките на мезотерапевтичния „коктейл” - уточнява се предварително с лекаря;
  • страдащите от псориазис, поради възможно повторно активиране на болестта в точките наинжектиране;
  • хора, болни от инсулин-зависим диабет;
  • страдащите от онкологични заболявания;
  • клиенти, страдащи от тромбоемболии;
  • прекаралите инсулт, страдащите от заболявания на кръвта и сърцето, сърдечни аритмии.

Мезотерапия не бива да се прилага още по време на лечение с антикоагуланти и медикаменти за сърдечно-съдови заболявания.

Мезотерапията е абсолютно противопоказна при пациентки с яйчникова поликистоза, поради опасността от непредвидими реакции.

Възможни странични ефекти от мезотерапия.

Макар и много рядко при мезотерапията също може да настъпят странични ефекти, които обаче са съвсем незначителни и безопасни за организма: драскотини, усещане за парене в точките на убождане и малки синини и общо неразположение. Тези ефекти отшумяват бързо – в рамките на няколко часа или 1-2 дни.

Някои пациенти страдат от фобия към инжектиране и страх, че убождането ще боли. Именно тях искаме да уверим, че мезотерапевтичните убождания са напълно безболезнени (това е едно от главните предимства на тази съвременна техника). И ако все пак не можете да преодолеете безпокойството си (имате нисък праг на поносимост към болка), преди процедурата ние ще намажем третирания участък с болкоуспокояващо средство).

По-подробна информация относно мезотерапията и приложението й в борбата с болката, лечение на различни заболявания и заупотребата й в естетичната медицина, можете да разгледате на долупосочените линкове.

Мезотерапия - съвети. Противопоказания за мезотерапия и странични ефекти.
Мезотерапия - препоръки, противопоказания, странични ефекти Actu