ЛЕЧЕНИЕ С МЕДИЦИНСКИ КВАРЦ. НАГРЕВКИ С МЕДИЦИНСКА КВАРЦОВА ЛАМПА ПРИ БОЛКИ, ВЪЗПАЛЕНИЯ, ТРАВМИ, МУСКУЛНИ РУПТУРИ, РАНИ, ФРАКТУРИ И ДР. ЗАБОЛЯВАНИЯ.

Лечение с медицински кварц - снимка на кварцовата лампа.

Лечение с медицински кварц - информация.

Медицинската кварцова лампа въздейства лечебно върху човешкия организъм, благодарение на комбинацията от медицински кварц и инфрачервени лъчи. Кварцът подсилва благотворното влияние на лъчите, като ги отразява и пречиства.

Лечението с медицински кварц като цяло подсилва устойчивостта на организма към болести, инфекции и мобилизира естествените му защитни сили. Кварцът лекува болките, предизвикани от различни заболявания в сферата на общата медицина - неврология, ортопедия, ревматология и травматология.

Медицинския кварц унищожава микроорганизмите и микробите и има отлично лечебно действие срещу рани, инфекции и възпаления. След светлинна терапия с медицински кварц, раните не се възпаляват, а белезите от тях са минимални.

Медицинският кварцов апарат, показан на снимката вдясно, е коренно различен от стандартните, предлагани масово козметични кварцови лампи, както като функция, така също като електричен принцип и вид лечебен ефект.

Нагревки с медицински кварц и лечение на болести.

Диапазонът на излъчването на медицинския кварц е нисък, на вълни със изключителни лечебни биохимични свойства. Лечението с медицински кварц подсилва имунната система и повишава циркулацията на кръвта, което засилва имунните защити на тялото. Бактерицидното му действие, в добавка, пречиства организма от атаките на вредните микроорганизми.

Снимка на апарат за лечение с медицински кварц, изключително нова технология.

Терапията с медицински кварц дава отлични резултати като самостоятелна и комбинирана процедура при лечение на редица вътрешни и външни заболявания - ставни болести, възпаления, инфекции, травми, рани, мускулни руптури, фрактури и болки от всякакъв характер.

Медицинският кварц е изключително ефективен при ишиас, ревматизъм, мускулни схващания, невралгии, синузити, ринити, простудни заболявания, кожни проблеми и редица други заболявания от сферата на общата и спортна медицина.

Терапията с медицински кварц е без странични ефекти. Възприема се от клиентите като приятна, безболезнена и ефективна физиотерапевтична лечебна процедура.

Повече информация за физиотерапия и рехабилитация, различните физиотерапевтични процедури и употребата им в общата и естетична медицина за основно и допълващо лечение, можете да намерите на линковете, посочени по-долу в страницата.

Лечение с медицински кварц. Нагревки с медицинска кварцова лампа при болки, възпаления, травми, фрактури, рани, мускулни руптури и др. Actu