АНТИЕЙДЖИНГ ТЕРАПИЯ ЗА САМОВЪЗСТАНОВЯВАНЕ SELF REGENERATION - ПРЕПОРЪКИ, ПРОТИВОПОКАЗАНИЯ И СЪВЕТИ. ИМА ЛИ СТРАНИЧНИ ЕФЕКТИ?

Процедурата Self Regeneration, вместо пластични операции.

Почти всеки човек след определена възраст изпитва естественото желание да изглежда по-млад и по-красив. В козметичната и естетична медицина все повече нарастват търсенето на методи за подмладяване, често инвазивни, с оперативна намеса. На базата на техническия напредък, оперативните техники за пластични операции, корегиращо лечение на кожни проблеми, премахване на бръчки и пресаждане на кожа стават все по-многобройни и прецизни.

При все това, все повече клиенти се отдръпват от инвазивните оперативни методи, поради логични причини. Организмът сякаш противодейства на всяка груба намеса във функциите му. Тялото реагира с редица бели и неприятни странични ефекти, причиняващи дискомфорт на клиентите.

Регенеративната техника за възстановяване и подмладяване на кожата се появи скоро и създаде истинско чудо в сферата на естетичната медицина. Тя даде възможност да осъществим невероятно обновяване на тялото и кожата, използвайки естествените ресурси и възможности на организма за самовъзстановяване.

Подходящи клиенти за прилагане на антиейджинг техниката Self Regeneration и противопоказания.

Процедурата Self Regeneration е най-новата антиейджинг техника, в която подмладяването се осъществява чрез собствените ресурси на организма. От клиента се взема малко количество кръв, от нея се извлича кръвна плазма, наситена с тромбоцити и тази плазма се поставя обратно на мястото, нуждаещо се от регенерация.

Поради естеството на процедурата, клиенти, страдащи от заболявания на кръвта и кожен рак на лицето не са подходящи за процедурата Self Regeneration.

Не съществува възрастово ограничение, но се препоръчва приложение сред 25 годишна възраст. Особено подходящи са жените след възрастта 40 години.

Съществуват ли странични ефекти?

Техниката Self Regeneration е неоперативна и за клиента няма риск от инфекции. Не е необходим възстановителен период. Странични ефекти от терапията практически не съществуват.

Тъй като се инжектира продукт, добит от собственото тяло на пациента, алергични реакции не се появяват. Единствено може да се образуват леки синини, които се резорбират бързо след процедурата.

Повече информация за антиейджинг техниката за самовъзстановяване Self Regeneration, употребата й за подмладяване в естетичната медицина, както и възникването й, можете да намерите на линковете по-долу.

Атиейджинг процедура за самовъзстановяване Self-Regeneration - препоръки, противопоказания и съвети. Има ли странични ефекти?
Self-Regeneration - антиейджинг терапия за естетично само възстановяване на кожа и тъкани. Описание.  Actu