МЕЗОТЕРАПИЯ И ТРАВМАТОЛОГИЯ. ЛЕЧЕНИЕ НА ТРАВМИ, БОЛКИ И ЗАБОЛЯВАНИЯ. СПОРТНА МЕДИЦИНА.

Мезотерапията - при травми и болки в спорта за бързодействащ и траен ефект.

Мезотерапия и травматология. Лечение на болки, травми и заболявания в сферата на спортната медицина.

През последните две десетилетия мезотерапията доби голяма популярност в спортната травматология, тъй като благоприятства в много висока степен оздравителния процес и съкращава времето за въстановяване след травми.

Най-често травмите в професионалния спорт са свързани със сериозни увреждания на меките тъкани, включитело ставни връзки, хрущяли, сухожилия и мускули.

Заболявания и травми, подходящи за лечение с мезотерапия.

Основните показания за мезотерапия при спортистите включват лечение на:

Заболявания и травми, подлежащи на лечение с мезотерапия.
  • датиращи от дълго време или неотдавна настъпили пост-травматични, костно-ставни болки;
  • проблеми с мускулите – разтягане, схващане;
  • възпаление и навяхване на сухожилия;
  • болки в коляното поради скъсване на менискус, бурсит и пр.
  • болка вследствие радикулит;
  • навяхване на Ахилесово сухожилие;
  • артропатия;
  • периостеит;
  • стрес-фрактури;
  • синдром на Barre-Lieou;
  • хроничен ставен оток;
  • навяхване на ставни връзки;
  • стрес-фрактури;
  • мускулни крампи;
  • пателен тендонит;
  • раменни дислокации;
  • навяхване/изкълчване на глезен;
  • болки в ходилата и глезените вследствие различни увреждания и др.

Основната причина, поради която професионалните спортисти се подлагат охотно на мезотерапия, е необходимостта от бързо настъпващ и дълготраен ефект. Повечето от спортистите я използват също за справяне с честите, не особено тежки проблеми, свързани с травми и увреждания, по време на тренировки или състезания.

Мезотерапия - предимства на лечението. Мезотерапевтични препарати, процедури и допълнителна терапия.

Мезотерапията се оказва предпочитаната терапевтична алтернатива пред локално лечение с кортикостероиди . Повечето травми, свързани със спорта изискват от 2 до 3 мезотерапевтични процедури.

Обичайните мезотерапевтични препарати , които се прилагат при лечение на спортни травми са:

• противовъзпалителни медикаменти;
  • миорелаксанти;
  • медикаменти за тъканно възстановяване;
  • витамини и фитопрепарати.
Често за лечение на травми са достатъчни една-две процедури с мезотерапия.

Най-често при спортистите са достатъчни от 1 до 2 процедури , които се прилагат през период от 20 до 30 дни помежду им. Ако състоянието е хронично тези процедури трябва да се повторят след 6 до 12 месеца.

Освен мезотерапия, за допълнителна ефективност, лечението на травми, болки и увреждания се съчетава с прилагане на физиотерапевтични процедури - лазертерапия, нагревки с инфрачервена светлина, лечение и облъчване с медицински кварц, както и матрично-ритъмна терапия.

Ако ви се интересувате от повече детайли за лечение и профилактика на костно-ставни заболявания при натоварено спортно еждневие и активна физическа дейност, можете да разгледате също информационната ни страница за калциевия препарат Остеол+.

По-подробна информация относно мезотерапията и приложението й за лечение на различни заболявания, както и употребата й в естетичната медицина, можете да разгледате на долупосочените линкове.

Мезотерапия - лечение на костни, ставни и мускулни травми, фрактури и др.
Мезотерапия и травматология. Лечение на травми, болки и заболявания в спортната медицина с мезотерапия. Actu